Budova(nie) Entity je hra, v ktorej sa dozvedáš o spomienkach a histórii budovy,
ktorá to v minulosti nemala ľahké.
Vytvor si vlastný názor a porozmýšľaj o jej osude.
Herný svet
Hráč/-ka sa nachádza v „post apokalyptickom svete“, ktorý svojou atmosférou pri-
pomína veľmi spirituálne miesto s nejasnou minulosťou. Les, hmla a schody,
ktoré hráč/-ka môže pozorovať spĺňajú úlohu inotaju cesty, ktorú hráč/-ka pred
sebou má. V tomto svete sa vyskytujú menšie i väčšie entity, ktoré svojou prítom-
nosťou poukazujú na možný scenár histórie, no to tiež len veľmi vágne a útržkovito.
Svet vo vzťahu k hráčovi/hráčke tak nadobúda obraz mystickosti a nejasnosti. K
osudu tohto sveta sa hráč/-ka tak celkom nedopátra, no jeho postupná explorácia
hráčovi/hráčke odpovie aspoň na zlomok otázok, ktoré má. To ostatné svet necháva
na predstavivosti hráča/hráčky a jeho schopnostiach kriticky uvažovať.
Herný zážitok
V hre sa nachádzajú 2 typy interaktívnych prvkov.
Plne interaktívne prvky (dialóg) sú zobrazené humanoidnými entitami, ktoré hráč/-ka stretáva počas svojej cesty. Majú úlohu rozprávača. Kladú hráčovi/-ke otázky, na ktoré hráč/-ka, pre ďalší posun v hre, musí odpovedať. Tieto odpovede majú priamy dopad na výsledný jav, ktorý môže hráč/-ka pozorovať na konci hry (hra s viacerymi koncami podľa odpovedí hráča/-ky).
“Aktívne” prvky majú podobu „Reflektov (reflektujúcich artefaktov)“, ktoré sú vyo-
brazené abstraktnými tvarmi tvorenými časticami v priestore. Interakcia s nimi je
nepriama a slúžia ako akýsi archív spomienok (názory ľudí zo sociálnych sietí a nášho dotazníku). Tiež slúžia ako rozprávač, no interakcia s nimi je nepovinná. Taktiež môžu ovplyvniť hráčové/-yne rozhodnutia.
1. roč.
Bc.
Digitálne umenia
Digitálne umenia
ppkorenkova@gmail.com
Ďalšie príspevky študentky*ta
Ďalšie príspevky z katedry