Hlavným cieľom bolo vymyslieť vizuálnu identitu pre kozie, slovenské domáce výrobky. Inšpiráciou boli zážitky z detstva, kedy sme ako rodina chovali 10 ikonických kôz. Mlieko a mliečne výrobky sme zvykli predávať susedom na dedine.
Kozy predstavujú nielen vysokú kvalitu čerstvého mlieka, ale aj odzrkadľujú charakter našej MEGA rodiny. Pre ich originalitu im dal môj tatino meno Micurenka, z čoho tak vznikol názov značky mliečnych produktov. Našu rodinnú farmu som pomenovala po našom priezvisku – Pán Mega.
Princíp spočíva v jednej etikete, ktorá je variabilná na všetky tri produkty. Jeden pás má funkciu opasku, ktorý sa sťahuje podľa veľkosti produktu. Pre jednoznačné rozlíšenie troch produktov som spravila tri farebné nálepky. Tie prichytávajú pás etikety o produkt a zároveň poskytnúť základnú informáciu. Jednoduchý a ekologický princíp obalu zaručí menšie náklady na tlač, tak aby investícia mohla ísť viac do samotnej produkcie mliečnych výrobkov.
Pre mlieko a jogurt som zobrala z pivnice sklenené poháre a fľaše jedného typu. Etikety a nálepky som tlačila technikou linoryt kvôli zachyteniu charakteru ručného spracovania domácich produktov. Ilustrácia skákakúcich kôz je rovnako symbolom sviežosti a zdravia. Podľa toho ako sa etiketa rozširuje, rozširuje sa aj príbeh Micureniek.
Ďalšie príspevky študentky*ta
Ďalšie príspevky z katedry