Zámerom bakalárskej práce S&M SHOWROOM I. je vytvoriť provokačnú interaktívnu výstavu do osobného priestoru recipienta, ktorá využíva postupy reklamnej komunikácie s klientom a propagácie produktov na sprostredkovanie a upriamenie väčšej pozornosti na nosné témy výstavy. Tie sú: zneužívanie ženského tela v rámci sexistickej reklamy, objektifikácia, rodovo podmienené násilie a diskriminácia, stereotypy, reprodukčné právo ženy a otázka kontroly nad jej vlastným telom a životom.
List recipientovi: https://issuu.com/natizkv/docs/s_m_showroom_i._list_recipientovi
Sprievodné texty a obrazové materiály: https://issuu.com/natizkv/docs/s_m_showroom_i._sprievodne_texty_a_obrazove_mater
Inštalačný manuál: https://issuu.com/natizkv/docs/s_m_showroom_i._ins_talac_ny_manua_l
Ďalšie príspevky študentky*ta
Ďalšie príspevky z katedry